Avatar billede EXstorm Praktikant
07. december 2010 - 20:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lyden er lav på ipad

Hej

Jeg har lagt mærke til at lyden på min iPad er væsentligt lavere igennem hovedtelefon stikket end på min iPhone, selv om settings er de samme. Jeg har læst mig til at det er sådan på europæiske versioner af iPad. Nogen der har hørt om det?

Kan det betale sig at jailbreake pga. det ?
Avatar billede mortenmoss Nybegynder
07. december 2010 - 21:14 #1
Jeg har ikke hørt om dette før, men jeg tester gerne, min kollega har en fra tyskland og jeg selv en fra USA.
Avatar billede webgon Nybegynder
07. december 2010 - 21:20 #2
Prøv at sætte et andet sæt høretelefoner i end dine standard Apple høretelefoner, så vil du opleve en markant højere lyd.
Avatar billede EXstorm Praktikant
07. december 2010 - 21:57 #3
--> mortenmoss lyder godt. Glæder mig til at høre resultatet.

--> webgon jeg har netop testet udgangslyden med en iPhone som er væsentligt højere.
Avatar billede sketter Nybegynder
17. december 2010 - 20:17 #4
Reboot?
Avatar billede EXstorm Praktikant
17. december 2010 - 20:55 #5
Det hjalp heller ikke at reboote
Avatar billede sketter Nybegynder
05. februar 2011 - 11:45 #6
Er din ipad jailbroken? hvis den er så prøv at boot den tethered
Avatar billede sketter Nybegynder
05. februar 2011 - 11:46 #7
Og ja der findes nogen programmer i cydia som ville kunne hjælpe dig af med lydproblemerne
Avatar billede EXstorm Praktikant
05. februar 2011 - 17:46 #8
Jeg prøver at jailbreake den. Smid et svar sketter
Avatar billede sketter Nybegynder
05. februar 2011 - 18:22 #9
OK her er mit svar.

Men du skal passe på når du jailbreaker, brug den nyeste software af redsn0w

Tror du skal bruge denne: Redsn0w 0.9.6b2

god guide her:http://www.iphoneinstaller.net/2010/11/01/devteam-udgiver-redsn0w-0-9-6b2-her-er-guiden-til-jailbreak-af-ios-4-1-pa-alle-enheder-win/