Avatar billede bscom Nybegynder
06. december 2010 - 18:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

To programmøre søges til medejerskab af spændende projekt.

To programmøre søges til medejerskab af nyere firma med enormt potentiale.

Vi er verdens hurtigst voksende sports-site, og er netop blevet nomineret som den bedste nye affiliate og bedste igaming community i verden. Vi har et rigtig stærkt team, men da vores nuværende Lead Developer er nød til at træde lidt tilbage er vi ude efter to nye til at tage over på deltid.

Vi søger en selvstændig og skarp programmør der har tid, lyst og økonomisk mulighed for at dedikere en stor del af sin tid til at sikre sin fremtid.

De teknologier som websitet er bygget på er:

Programmeringssprog: PHP
Database: MySQL
PHP Framework: Codeigniter
Javascript Framework: jquery

To af de tre du vil have mest kontakt med bor i Århus, og den sidste i Kbh. Tre rigtig dygtige og kreative folk med humor på 27, 28 og 31. Så det vil være en fordel hvis du bor i en af de to byer. Dog slet ikke nødvendigt da du alligevel kan arbejde hjemmefra. Hvis vi finder to programmøre i en af de to byer er et kontor også en mulighed. I Barcelona eller Seychellerne vil I også kunne arbejde og bo gratis hvis begge programmøre er med på det. Generelt er der stor fleksibilitet.

Det vil også være en fordel hvis du har lidt interesse for sport.

Tiltrædelse vil ske hurtigst muligt da vi også skal indlemme en stor investor indenfor de næste to uger.
Avatar billede The_Buzz Novice
06. december 2010 - 20:29 #1
Hurtigt spørgsmål. Medejerskab = ingen løn for arbejdet?
Avatar billede bscom Nybegynder
06. december 2010 - 21:22 #2
Det er korrekt. Vi overvejer dog stadig at bare ansætte nogle hvis vi ikke finder kandidater der passer perfekt ind i firmaet. Det er trods alt de færreste der kan afsætte 10-20 timer om ugen uden løn - også selvom de ved pengene kommer med tiden.

Vi andre er alle medejere på samme vilkår så det vil være optimalt hvis vi alle er i samme båd og topmotiverede ift. at få det optimale ud af hvert aspekt og træffer langsigtede beslutninger hver gang.

Firmaets fremtid kan jeg dog godt garantere for, og fremlægge ved møde, så hvis man har tiden og evnerne er det her en stor mulighed som ikke kommer igen.
Avatar billede peturkirke Novice
07. december 2010 - 02:58 #3
har du en email
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2010 - 17:17 #4
hej, jeg bor i hjørring har prøvet og lave nogle programmer og noget i den art også større ting.
er ik uddannet programmør endnu men er færdig om 1 år. vil gerne hjælpe. vil ik have løn eller noget.
men kan du ik skrive til mig på min mail: Gelardi10@hotmail.com
-Gelardi;)
Avatar billede mwm77 Nybegynder
27. december 2010 - 05:04 #5
Hej Bscom.

Du er meget velkommen til at kontakte mig, så kan vi lige tage en snak om tingene. Du kan se lidt på min hjemmeside www.mwmstudio.dk. Jeg kunne godt være intresseret i en form for ansættelse, hvis i ikke lige har held her med at finde en gratis programmør.

Mvh..Mwm