Avatar billede mlunde Nybegynder
06. december 2010 - 14:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

visibility is not a known CSS property name

Hej.
Jeg er ved at lave kontaktformular i Visual Studio. Den er bare lavet i HTML, med javascript i en anden fil, men Visual Studio vil ikke godtage 'visibility'. Den skriver 'visibility is not a known CSS property name'.

Hvad kan der være galt?

Koden i min form ser bl.a. således ud:

<label for="name">*Name </label>
        <input type="text" id="name" size="26" maxlength="25" onchange="return validate();"/>
        <br/><span style="color:red; visibility:hidden;" id="nameMissing">Please write you name</span>
Avatar billede majbom Novice
06. december 2010 - 14:53 #1
nu har jeg aldrig lavet en hjemmeside i VS, men kunne det tænkes at den er sat op til CSS1 og ikke CSS2?
Avatar billede majbom Novice
06. december 2010 - 14:53 #2
nu har jeg aldrig lavet en hjemmeside i VS, men kunne det tænkes at den var sat op til CCS1 og ikke CSS2?
Avatar billede majbom Novice
06. december 2010 - 14:54 #3
arh f****** exp.dk1!?! :@

:)

sorry for dobbeltpost
Avatar billede mlunde Nybegynder
06. december 2010 - 14:57 #4
Og hvor gør jeg helt præcist det?
Avatar billede majbom Novice
06. december 2010 - 15:42 #5
som sagt har jeg aldrig brugt VS til dette formål, så jeg ved det ikke... men der må være nogle indstillinger/options et sted...
Avatar billede majbom Novice
06. december 2010 - 15:44 #6
Avatar billede mlunde Nybegynder
01. februar 2011 - 00:20 #7
svar
Avatar billede majbom Novice
01. februar 2011 - 08:42 #8
øhm, løst??