Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
03. december 2010 - 00:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig, kan ikke finde ud af det.

Hej :)
En ven lavede sjov med mig og fik mig til at downloade teamviewer og det gjorde jeg så, derefter kunne personen styre min computer, jeg slukkede min computer og tændte den derefter og ville hurtigt slette programmet, men ved desværre ikke om det er noget der er gemt eller om det bare bliver slettet?

Håber, at der er en derude som kan hjælpe mig hurtigst muligt..
Avatar billede 2nice Nybegynder
03. december 2010 - 06:04 #1
Kontrolpanel > programmer&funktioner / tilføj-fjern programmer > og så afinstallere det derfra.

Det hedder programmer og funktioner i Win7 og tilføj/fjern programer i WinXP.

Medmindre, din ven har fået dig til at gå direkte ind på teamviwer.dk og starte klienten derfra, så er der ikke noget at afinstalllere.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2010 - 07:34 #2
Jeg kan ikke se hverken venskab eller sjov i det.
Det er sgu da en svinestreg!
Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
03. december 2010 - 08:09 #3
Brug som sagt tilføj / fjern programmer..

Hvis du ikke er sikker på at programmet er slettet efter at du har brugt tilføj / fjern kan du gå ind på din computers harddisk og søge efter programmet for at se om det er slettet :)
Avatar billede 2nice Nybegynder
03. december 2010 - 18:28 #4
Bortset fra det kan du tage det ganske roligt.
Efter at du har slukket din computer og startet den igen, har din "ven" ikke længere adgang til den.
Det kræver at du giver ham session nøglen igen, så lad bare være med det.
BTW. så er Teamviewer et genialt stykke værktøj til at hjælpe andre fra distancen.

Men som skrevet rolig nu, han kan ikke længere tage styringen.
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
04. december 2010 - 00:06 #5
Super men har tjekket derinde, efter det skete og der står intet om programmet? så vil det så sige at der ikke er installeret noget på min computer? men faktisk ja jeg klikkede bare direkte på linket.
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
04. december 2010 - 00:08 #6
Ja det må jeg nok sige > jornx < jeg blev sgu også sur efter det skete.
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
04. december 2010 - 00:10 #7
> 2sexy4you <
Hvordan kan jeg søge inde på min harddisk? :)

> 2nice <
Tja okay, lyder godt :) ..
Vidste slet ikke der fandtes sådan nogle programmer, gik fuldstændig i panik og slukkede computeren.