Avatar billede zareba Nybegynder
02. december 2010 - 14:38 Der er 1 løsning

Application Pool og 'web.config'

Hejsa

Jeg har et webhotel ved UnoEuro og er igang med at lave mit første ASP.NET project, men jeg vil lige være sikker på det hele virker først.
Så jeg oprettet et standard "ASP.NET MVC 2 Web Application" project kaldt 'TestApp' (som virke fint lokalt) og brugte så "Microsoft Visual Web Developer 2010 Express" til at uploade det til 'blabla.dk/TestApp'.

Når jeg skriver 'blabla.dk/TestApp' får jeg en 'HTTP Error 403.14 - Forbidden' fejl. Jeg fandt så ud af at jeg skulle oprette 'TestApp' i en Application Pool i 'blabla.dk/web.config', men jeg forstår ikke rigtig hvordan og har ikke haft held med at finde noget godt hjælp.

Så nu er mit problem så at jeg ikke ved hvordan jeg sætter Application Pool i 'web.config' op, så det hele virker når jeg skriver 'blabla.dk/TestApp'.

Jeg ved intet om opsætning af 'web.config' og gerne have hjælp til det og vil også gerne have et tutorial til hvordan man sætter de forskellige 'web.config' filer op.

Mvh. Zareba
Avatar billede zareba Nybegynder
18. januar 2011 - 23:53 #1
lukke tid