Avatar billede mickni33 Nybegynder
01. december 2010 - 09:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

post alle checkboxes til næste side

Her har jeg en form hvor jeg gerne vil sende alle mmine checkboxes (måske op til 100) til næste asp side ..

Jeg har prøvet med en at requeste med form navnet men det fik jeg ikke noget ud af, hvad kan man gøre her:

------ request siden ------------
dim AllSelectedCustomers
AllSelectedCustomers= Request.Form("ReminderForm")
Response.Write("Alle :"&AllSelectedCustomers)

-------- Form siden ---------------------------
response.write("<div id='header' class='header'>")
response.write("<form name='ReminderForm' id='ReminderForm' method='post' target='reminderFrame' action='RunReminder.asp'>")
response.write("<table border='0' width='100%' cellspancing=0 cellpadding=0>")
response.write("<tr>")
response.write("<td>Betaler ID</td><td>Faktura ID</td><td>Navn</td><td>Adresse</td>")
response.write("</tr>")
    if not rs.eof then
        do while not rs.eof
        response.write("<tr style='font-family:verdana;font-size:11px;background-color:#FFFFFF;font-weight:400;border-bottom:1px solid #0000000'>")
          response.write("<td><input type='checkbox' checked='true' id='"&rs("CustomerID")&"' >"&rs("CustomerID")&"</td><td>"&rs("FakturaID")&"</td><td>"&rs("Name")&"</td><td>"&rs("Address")&"</td>")
          response.write("</tr>")
            rs.movenext
        loop
    end if
Avatar billede mickni33 Nybegynder
01. december 2010 - 09:28 #1
selvfølgelig finder man lige ud af det selv så snart man har postet eksemplet..

Fejlen var at mit id='"&rs("CustomerID")&"' var lavet dynamisk. Det skulle bare være et statisk navn for alle checkboxes f.eks 'checkboxes'
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2010 - 23:37 #2
Ok, MEN... Hvis du skriver "checkboxes" som id, så får ALLE 100 afkrydsningsbokse jo denne id. Og det må man jo ikke. Så har du pludselig 100 elementer, der har samme id. Og du kan heller ikke få resultatet for en enkelt én af dem, så hvad kan du bruge det til...?
Avatar billede mickni33 Nybegynder
02. december 2010 - 09:00 #3
jo for når jeg laver en request på ID..aahh nææ det er Name, så får jeg en komma separeret liste med alle værdierne
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2010 - 17:05 #4
Ja, name men ikke id. Den må og skal være unik.