Avatar billede mcholst Nybegynder
30. november 2010 - 13:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brevfletning i excel (excel til excel)

Hej

Hjælp søges

Jeg har et dokument, som jeg har oprettet i excel, da der er mange "aktive" celler, som ændres med data og beregninger fra andre steder i projektmappen. Dette ark skal sendes ud til 30+ forskellige modtagere.

I dette ark kunne jeg godt tænke mig at lave simpelt brevflet, som man kender det fra Word, således jeg i et felt i excelarket får returneret adresserne fra et andet excelark hvor jeg har alle modtagerne listet.

Kan dette lade sig gøre?
30. november 2010 - 13:49 #1
Nej, ikke som brevfletning i Excel.
Avatar billede supertekst Ekspert
30. november 2010 - 13:57 #2
Med VBA kan det lade sig gøre..
30. november 2010 - 16:11 #3
Kan meget laves med brevfletning Word/Excel. Du indsætter bare området fra Excel i Word-dokumentet, og tilføjer flettefelterne.
Avatar billede mcholst Nybegynder
24. maj 2011 - 11:29 #4
kun kommentarer - ingen svar - lukker tråden
24. maj 2011 - 11:53 #5
Du har ingen svar fået, da du aldrig er vendt tilbage og givet respons til de kommentarerne.

Hvde du udvist en smule interesse for dit eget spørgsmål, kunne du måske have fået en mere kvalificeret hjælp - men det kræver altså at man selv viser en smule interesse!