Avatar billede alexander_j Nybegynder
21. november 2010 - 15:00 Der er 1 løsning

Hauppauge USB-live2

Er habil computerbruger men ny inden for linux - Mythbuntu.

Har leget lidt med en mythbuntu opsætning til et mediecenter og det er lykkedes mig fint at få mit Hauopauge NOVA-T-Stick til at virke med MythTV.

Nu har jeg så kastet mig over et projekt med at få Hauppauge USB-Live2 til at virke.
Jeg har i testfasen sat en dvdafspiller til mit USB-Live2, blot for at tjekke om der kommer billede og lyd igennem.
Jeg har fulgt vejledningen her til punkt og prikke (tror jeg): http://radialmind.blogspot.com/2010/08/ ... buntu.html

og havde så en forventning om at jeg blot skulle vælge videoenheden "v4L" inde i mythbuntus backend, men det ser desværre ikke ud til at virke. Jeg synes ikke jeg kan finde andre vejledninger på nettet, men måske nogen herinde kan komme mig til hjælp?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
24. november 2010 - 11:35 #1
Lukker