Avatar billede sezam Nybegynder
19. november 2010 - 12:38 Der er 4 kommentarer

Se settings for et PDF dokument

Hvordan ser jeg hvilke settings en ANDEN person, har brugt i sin PDF?

S
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. november 2010 - 12:43 #1
Mener du

Hvilke settings en forfatter har sat i sit PDF dokument eller
Hvilke sættings en anden person bruiger i sin version af Adobe PDF reader?
Avatar billede sezam Nybegynder
19. november 2010 - 12:50 #2
...hvilke settings en forfatter har sat i sit PDF dokument. Jeg er interesseret i at se, med hvilke settings en PDF er blevet eksporteret.
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. november 2010 - 13:08 #4
Ellers skal du vide at et PDF dokument i virkeligheden blot er en container, der kan placeres meget forskelligt i. Hvis du ved lidt om hvad du skal kigge efter kan du se det "kode" mæssige indhold af et PDF dokument ved at åbne det i en editor, f.eks WordPad der giver et rimelig læseligt format.

det der anvendes i et PDF dokumat kan lidt sammenlignes med et markup language som f.eks. HTML