Avatar billede aburami Nybegynder
18. november 2010 - 13:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Databse med alle biler?

Hej Eks,
jeg står og skal lave en hjemmeside hvor jeg får brug for ALLE informationer om nutidens biler.
Det jeg ordret søger efter, er en database med ALLE bilmærker, og alle informationer til hver enkelte bilmodel.
Er det noget der kan lade sig gøre at købe?
Eller er det noget man selv skal sidde og indtase?

Mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
18. november 2010 - 14:25 #1
det nærmeste du kommer er nok noget som www.bilbasen.dk
hvis du sidder og søger der nogle timer, så har du i hvert fald en liste over mærker og modeller.
mht motorstørrelser, udstyrsniveau, mål og vægt osv - så skal du igennem alle modellers brochurer for hver årgang (eller tjekke importørernes hjemmesider).
Bare det, at skulle opdatere databasen løbende med nye modeller er et kæmpe arbejde. God fornøjelse...
Avatar billede aburami Nybegynder
08. januar 2011 - 21:56 #3
closed,
skriv hvis du vil have point for svar s-vestergaard