Avatar billede Driton Seniormester
18. november 2010 - 13:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Angående skifte sin egen kode

Jeg har et stykke kode som ser sådan her ud

protected void Button_Skift_Click(object sender, EventArgs e)
    {

        SqlConnection Conn;
        SqlCommand cmd;
        ConnConnection(out Conn, out cmd);
        cmd.CommandText = ("Update Bruger set Password = @Password where Brugernavn = @Brugernavn");
        cmd.Parameters.Add("@Brugernavn",);
        cmd.Parameters.Add("@password", TextBox_ny.Text);
        Conn.Open();
        cmd.ExecuteNonQuery();
        Conn.Close();
    }
Mening er at "Brugeren" kan ændre sin egen kode.
Men jeg ved ikke helt hvordan jeg får gjort det.
Jeg har gjort det i gridwiew og ved hvordan det gøres der.
Men i selve at programmer den, sidder jeg fast.
Jeg ved ikke hvordan programming finder ud af at den kode tilhøre den Session Bruger som er logget på.
Lad os sige jeg har en Session og Hvor jeg gemmer min Brugernavn og kodeord, hvordan vil jeg så finde ud af at sætte dette stumpe kode sammen med min sql i C# siden
Avatar billede Syska Mester
18. november 2010 - 14:56 #1
Hvordan holder du styr på hvem der er logget ind lige nu? Du må vel have gemt username et eller andet sted.
Avatar billede Driton Seniormester
18. november 2010 - 18:31 #2
Det gør jeg ved min Profil class
Avatar billede Syska Mester
19. november 2010 - 00:01 #3
Så er det vel bare at tage brugernavn derfra og smide med ind som parameter eller er der nogen i dit spørgsmål jeg har misforstået ?

mvh
Avatar billede Driton Seniormester
11. januar 2012 - 20:53 #4
Men ellers tak