Avatar billede mandenafguld Praktikant
13. november 2010 - 11:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows er selv gået tilbage til standard indstillinger

Hej Eksperter

Jeg har et noget underligt problem. I morges da jeg skulle tænde min computer oplevede jeg at Windows XP SP3 var gået tilbage til standardindstillinger. Dette skal forstås på den måde at alle mine skrivebordsikoner var væk (ud over dem der er der når du først installerer XP). Når jeg åbner outlook skal jeg konfigurere mine emial konti igen. I firefox har jeg mistet alle mine bookmarks, samt de kodeord Firefox husker. Firefox åbnede altså også op med standardindstillinger som om jeg aldrig har haft brugt browseren før.

Mit store problem er altså at jeg:

- har mistet alle filer der lå på desktoppen
- har mistet alle bookmarks og kodeord i Firefox

Resten er indstillinger der nemt kan gendannes. Nogle gode forslag til hvad der kan være sket, samt hvordan jeg finder mine filer og bookmarks...

På forhånd tak!
13. november 2010 - 11:47 #1
... er sansynligvis logget ind i en TEMP profil ?

Check ved
C:\Documents and Settings\[ditnavn]\ ...
Avatar billede mandenafguld Praktikant
13. november 2010 - 11:51 #2
Har selv løst problemet. Windows har oprettet en anden bruger udover min administrator login... Det er nu rettet. Men stadig underligt at det kunne lade sig gøre.
13. november 2010 - 11:59 #3
"Microsoft i en nøddeskal" *S*
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2010 - 12:10 #4
Og der er ingen andre end dig selv der bruger pc?

Ps Synes faktisk Karise_Larry kom med "svaret" i #1
Han ledte dig i hvertfald i rigtig retning.