Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
13. november 2010 - 10:12 Der er 4 kommentarer

brugt bærbar - www.refurb.dk - SEO?

Hej.
Så er første version af vores nye shop klar og "opdaget" af google.

Vi mangler dog meget iforhold til seo - nu er grundlaget blot på plads for at begynde på det.

Jeg vil meget gerne have gode råd om, hvad vi skal gøre og i hvilken rækkefølge.

VH Ulrik

-----------------------------------
www.refurb.dk - køb brugt bærbar
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 10:43 #1
først og fremmest skal i kikke, på de points i har ude. De underbyder vist markedsværdien?
Avatar billede a1a1 Novice
13. november 2010 - 13:38 #2
Tekst i stedet for billeder (bl.a. forside tilbud), google er ikke så god til OCR (endnu)..
Det er også altid godt at have noget "relevant info / artikler", det kunne "bare" være en "salgstale" for en af computerene eller firmaerne..
Avatar billede a1a1 Novice
13. november 2010 - 13:43 #3
btw. eller fine computere til ok pris..
hvad vil i give for en "semi defekt" (virker nogle gange, defekt batteri) r40e (ibm), hvis jeg vil have en t60? ;o)
Avatar billede janj6666 Nybegynder
16. december 2010 - 22:19 #4