Avatar billede mungojerrie Nybegynder
12. november 2010 - 22:10 Der er 1 løsning

Hvilken linux distro til Imac

Hej folkens

Hvilken linux distro "passer" bedst til en imac 27" 2009 model?
Her tænker jeg på bl.a. driver til grafikkortet som kan klare den høje opløsning.
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. november 2010 - 22:45 #1
Hmmm MCA os er jo en slags Linux Distro, der er lavet specifikt til din imac med drivere til grafiken.

Jeg vil tvivle på at du kan finde en distro der indeholder de rigtige drivere, men du kan sikkert installerer disse dirvere i alle Linux Distributioner.

Find først driverne til din hardware. Beslut dig derefter hvilken distro du ønsker, installer distroen og driverne, så skulle det virke og jeg er sikker på at du kan få hjælp derude. Du kan ikke være den første der har lavet det lille nummer