Avatar billede michaelfranz Nybegynder
11. november 2010 - 00:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med visning af CSS i Internet Explorer

Hej drenge.

Jeg har et problem med at få Internet Explorer til at vises noget af det css kode jeg har i en ekstern fil.

Dette er en del af css'en:

body {
    margin-left: 0px;
    margin-top: 0px;
    margin-right: 0px;
    margin-bottom: 0px;
    background-color: #FFFFFF;
    background-image: url("images/center-bg.gif"),  url("images/header.jpg");
    background-repeat: repeat-y, repeat-x;
    background-position: top center, top left
}

Dette er fejlen jeg får fra W3C CSS Validator:
11    body    Value Error : background-image Too many values or values are not recognized : url("images/center-bg.gif"),url("images/header.jpg") url("images/center-bg.gif"),url("images/header.jpg")
12    body    Value Error : background-repeat Too many values or values are not recognized : repeat-y,repeat-x repeat-y,repeat-x
13    body    Value Error : background-position Too many values or values are not recognized : top center,top left top center,top left

Desuden er der mellemrum mellem mine celler i Internet Explorer og ikke i andre browsere.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Michael Franz
Avatar billede michaelfranz Nybegynder
11. november 2010 - 00:22 #1
YES! FIK DET LØST MED DETTE:
html{
    background-image: url("images/header.jpg");
    background-repeat: repeat-x;
    background-position: top left
}
body{
    margin-left: 0px;
    margin-top: 0px;
    margin-right: 0px;
    margin-bottom: 0px;
    background-color: #FFFFFF;
    background-image: url("images/center-bg.gif");
    background-repeat: repeat-y;
    background-position: top center
}
Fandt ud af jeg brugte Quirks-mode
Avatar billede michaelfranz Nybegynder
11. november 2010 - 00:22 #2
blah