Avatar billede piapia Novice
10. november 2010 - 10:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Funktion til automatisk ændring af tekststørrelse så den passer i tekstboksen??

Findes der en funktion i Word som gør, at man kan få fontstørrelsen til automatisk at ændre sig, så den passer ind i tekstboksen, selvom størrelsen på denne ændres?

Jeg ønsker altså IKKE at få tekstboksen til at ændre sig efter teksten, men i stedet at få TESKTEN til at ændre størrelse efter tekstboksen :-)
Avatar billede piapia Novice
15. november 2010 - 11:46 #1
Ingen bud? :-)
Avatar billede piapia Novice
14. februar 2011 - 08:22 #2
Der kom ingen indlæg, så for at lukke indlægget poster jeg nu selv et svar og godkender det...