Avatar billede Slettet bruger
08. november 2010 - 12:23 Der er 5 kommentarer

Hjælp til billed slideshow

Hej alle!

Jeg er netop igang med at redigere lidt på en hjemmeside, det skal siges, at jeg slet ikke er noget geni, hvad dette angår, og søger derfor svar/hjælp til følgende:

Hjemmesiden jeg er igang med at redigere hedder: www.dejbjergelite.dk - evt. kommentarer til lay-out er meget velkomne.

Jeg kunne godt tænke mig et slideshow med logoer fra diverse sponsorer. Jeg forestiller mig, at logoerne vises 5 sekunder, inden det næste logo så vises.

Kan sige, at jeg bruger one.com som webhotel, hvis dette er nogen hjælp. Ønsker I flere detaljer så skriv endelig, og så skal jeg se om jeg kan finde dem.

Mvh Tobias
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
08. november 2010 - 16:33 #1
Hej TobiasRoerbaek

Jeg vil anbefale dig at du laver en Flash animation og ligger den ind på hjemmesiden :)

Mvh. Christina Bruun
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2010 - 16:51 #2
Okay. Så kommer det næste, ikke computergeni, spørgsmål :)
Hvad bruger du til at lave sådan en?

Mvh Tobias
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
08. november 2010 - 17:11 #3
Det er Adobe Flash CS4. :)

Har i budget til at få det udviklet? For når du ikke har/kender Flash programmet bliver det dyrt - både i pris og timer :/

Ellers skal du bruge Javascript. Søg evt. på "jQuerry slides" på Google.
Eller følg dette link: http://webdesignledger.com/tutorials/13-super-useful-jquery-content-slider-scripts-and-tutorials

Hvis du synes det lyder for indviklet, kan du kontakte mig på min email: info@cltb.dk og så kan jeg sende dig et tilbud :)

Mvh.
Christina Bruun
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2010 - 17:21 #4
Der bliver kun budgeteret til at betale for domænet, resten må jeg klare.

Men tak for hjælpen alligevel.

Mvh Tobias
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
08. november 2010 - 17:50 #5
Okay :) Held og lykke!