Avatar billede random Nybegynder
07. november 2010 - 14:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved importere min database fra et joomla website

Hej, jeg er ved at importere min database fra et joomla website, men får følgende fejl når jeg importere i PHPmyadmin. Der er ca. 350 tabeller, men der stopper ved nr 47 hver gang jeg prøver??

Fejl

SQL-forespørgsel:

CREATE TABLE `catalogindex_aggregation_to_tag` (
`aggregation_id` int( 10 ) unsigned NOT NULL ,
`tag_id` int( 10 ) unsigned NOT NULL ,
UNIQUE KEY `IDX_AGGREGATION_TAG` ( `aggregation_id` , `tag_id` ) ,
KEY `FK_CATALOGINDEX_AGGREGATION_TO_TAG_TAG` ( `tag_id` ) ,
CONSTRAINT `FK_CATALOGINDEX_AGGREGATION_TO_TAG_AGGREGATION` FOREIGN KEY ( `aggregation_id` ) REFERENCES `catalogindex_aggregation` ( `aggregation_id` ) ON DELETE CASCADE ON UPDATE CASCADE ,
CONSTRAINT `FK_CATALOGINDEX_AGGREGATION_TO_TAG_TAG` FOREIGN KEY ( `tag_id` ) REFERENCES `catalogindex_aggregation_tag` ( `tag_id` ) ON DELETE CASCADE ON UPDATE CASCADE
) ENGINE = InnoDB DEFAULT CHARSET = utf8;

MySQL returnerede: Dokumentation
#1005 - Can't create table 'arostomrer_dk_db.catalogindex_aggregation_to_tag' (errno: 150)
Avatar billede webweaver Praktikant
07. november 2010 - 17:15 #1
Well, det kan godt være ret drilsk med FOREIGN KEY.

Fandt dette link, som du måske kan bruge til noget,
http://forums.mysql.com/read.php?22,19755,19755

Folk som også for error 1005 som dig, lidt længere nede i tråden begynder der at komme et par løsninger. Det kan forhåbentlig også hjælpe dig :)
Avatar billede webweaver Praktikant
07. november 2010 - 17:16 #2
Den vil så ikke poste linket ordentligt. Du skal lige have de sidste tal med i linket også :)
Avatar billede random Nybegynder
02. marts 2012 - 07:58 #3
lukket