Avatar billede thekozz Nybegynder
06. november 2010 - 18:57 Der er 9 kommentarer

Skifte Ram, Grafikkort

Hej eksperter.
Jeg har min gamle stationær, som er fra 04.
Mit spørgsmål er, Jeg ville gerne have flere ram i den, og et bedre grafik kort. Den skal gerne kunne spille Call of duty black ops og alle de nye spil der kommer ud. Kan computeren holde til at få skiftet det ud?

System egenskaber:
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.20GHz 3.19GHz
Hukommelse(RAM): 1,00GB
Systemtype: 32 bit
Grafikkort: Ati Radeon x600pro 256mb
Harddisk på 200GB HDD
Computeren er en Acer Aspire T620.

Vil meget gerne have flere RAM end 1. Kan næsten ikke tage nogle spil. Den kan lige holdte til Counter-strike: Source.
Ps.. Kan nogle lige fortælle et sted hvor man kan købe flere RAM, og fortælle om hva jeg ellers kan gøre for at få den bedre?
06. november 2010 - 19:12 #1
...Pentium(R) 4 CPU 3.20GHz 3.19GHz
...
- jeg vil mene der skal helt NY computer til!

Den nævnte type/model er der 'tonsvis' af på storskrald; jeg har selv afleveret et par stykket af den type/model til storskrald i sidste måned ...
Avatar billede thekozz Nybegynder
06. november 2010 - 19:14 #2
Hvorfor det?
06. november 2010 - 19:29 #3
... hvor de er 'smidt ud' ?

Jeg har nyerer PC'er ibrug... Og der er ikke nogen der vil ha' de 'gamle' ... Har været i DBA et stykke tid...

---

Din Pentium 4 model er den (daværende) 'stærkeste' Pentium 4 der findes.

Men måske bedre grafikkort; men husk det skal passe stikmæssigt mm. ...
Avatar billede thekozz Nybegynder
06. november 2010 - 19:36 #4
Oki, men tror du den kan holde til 4GB ram?
06. november 2010 - 19:43 #5
... tror du da det vil hjælpe ?

1Gb -> 2Gb - Jooo måske lidt
2Gb -> 4Gb - Ikke meget, få % iforhold til andre flaskehalse i dit 'gamle' system...
Avatar billede thekozz Nybegynder
06. november 2010 - 19:46 #6
Nå oki, Jeg køber en ny statinær så. Ved du evt. en godt gamer stationær som gerne må trække de nye spil godt.
Er den her god nok til det? Packard Bell iMedia A4505NCD
06. november 2010 - 19:51 #7
... det vil jeg lade andre om at kommentere/svare på ...
Avatar billede thekozz Nybegynder
06. november 2010 - 19:57 #8
Oki :)
Tak for hjælpen :)
Avatar billede laped Nybegynder
09. november 2010 - 14:03 #9
Jeg vil give karise_larry ret i at der skal en ny computer til, hvis du vil kunne trække Black Ops bare nogenlunde fornuftigt. Hvad er dit budget?