Avatar billede celfa Nybegynder
04. november 2010 - 19:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kort over østjylland?

Hej.

Jeg tænkte på om der var nogen der kendte til et sted hvor man kunne få et kort over østjylland? Det skal bruges til en hjemmeside, og det skal vel minimum være 500x500 ca. Det skal ikke være et rigtigt kort med mange bynavne osv. men forestiller mig bare et grafisk kort fx. i grå eller lignende.

Hilsen Claus
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
04. november 2010 - 20:03 #1
prøv google maps, og så bare tryk print screen når du har valgt området du vil have, derefter skal du åbne paint og trykke "ctrl-c og så bare veskærer og gemme billedet

... http://www.google.com/maps

Cyberman29
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
04. november 2010 - 20:04 #2
Ups...jeg lavede lige en kæmpe fejl du skal trykke "ctrl-v" istedet for "ctrl-c" undskyld fejlen
Avatar billede celfa Nybegynder
04. november 2010 - 20:13 #3
Er ikke lige frem det jeg tænker på.. For det første skal det ikke være et rigtigt kort med bynavne, veje osv. på. Det skal bare være et grafisk kort af østjylland.
Avatar billede celfa Nybegynder
04. november 2010 - 20:23 #4
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
04. november 2010 - 20:31 #5
Avatar billede celfa Nybegynder
04. november 2010 - 20:40 #6
Jeg kan godt selv finde ud af at søge på google billede søgning.

Det jeg søger er nok noget fra et stock site. Således jeg reelt også har rettigheder til at bruge billedet på en hjemmeside.
Avatar billede yxos Nybegynder
04. november 2010 - 21:09 #7
Jeg er slet ikke sikker på, at der overhovedet ER lavet et kort over østjylland!
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
04. november 2010 - 21:10 #8
Jeg tror ikke rigtigt du kan få sådan et gratis-du bliver nok nød til at finde det sted du vil på google maps og så photo shoppe det, ellers må du nok hoste op med lidt penge...

Cyberman29
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
04. november 2010 - 21:14 #9
hehe yxos-det er der http://www.politi.dk/NR/rdonlyres/97D3659E-104C-4BF7-B0BE-778CD148B286/0/Oestjyllands_politi2.jpg, det der bare er problemet for celfa er at hun jo ikke har rettighederne til det, og hvis hun vil have det skal hun købe det af ejeren, medmindre ejeren alså giver det gratis
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
04. november 2010 - 22:29 #10
Hej alle.

Nu har jeg læst adskellige tråde herinde om cvr/ moms reg. Jeg er blevet en del klogere men jeg har stadig nogen ubesvarede spørgsmål

1. Hvis man ikke er reg., så skal man stadig føre regnskab og indberette overskud via b-skatten? Eller fungerer det ikke sådan?

2. Hvem er man, når man ikke er reg.? Jeg har lidt oplevelsen af, at man ikke bliver taget seriøst, når man ikke er reg.! Har du ikke et cvr nummer, så er produktet nok ikke godt nok og folk tror at firmaet er orange..

3. Hvis jeg nu bliver registreret og der ikke sker en dyt i firmaet salgsmæssigt, hvad så? Altså der er jo altid udgifter forbundet med opstart, men hvis nu kunderne er længe om, at komme - kan man få Skat på nakken, fordi de tror man udnytter momsen?

Håber I gider svare mig :0)

Cyberman29
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
04. november 2010 - 22:31 #11
ej, nej, nej, nej, nej!!!!undskyld alle her inde, jeg har lavet en kæmpe fejl, ved at indsætte mit spørgsmål her inde, jeg ved ikke lige hvad der skete, det må i virklig undskylde:( ej hvor er jeg dum!!!!!!!!! undskyld, undskyl og atter undskyld, har intet imod hvis i er sure:)
Avatar billede celfa Nybegynder
25. oktober 2011 - 20:00 #12
fik en grafiker til at lave det.