Avatar billede eonix Nybegynder
03. november 2010 - 09:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adgang til afkrydsningsfel "Spærret" i C5 Projektmodul.

Hejsa,

Lige et hurtigt spørgsmål omkring rettighedsstyring i C5.

Jeg har brug for at vide hvor man definerer rettighederne for afkrydsningsfeltet "Spærret" i C5 projektmodulet.

Lige pt. er det kun Supervisor og en tildelt administrator som kan fjerne en projektspærring i C5.
Jeg har brug for at den nye salgschef også kan fjerne en projektspærring, men det er uklart for mig hvor dette håndteres.

Lige pt. kan han SE feltet men det er gråt så han ikke kan ændre dets værdi.

Hvordan giver jeg ham de korrekte rettigheder?

//EoniX
Avatar billede mariaf Juniormester
03. november 2010 - 21:00 #1
Det lyder som om der er sat brugerrettigheder op. Dermed skal jeres nye mand tilknyttes den gruppe, der har lov til at ændre i feltet - det kan så betyde at han får adgang til ting, han ikke skal have adgang til, så det må I lige kigge på ved samme lejlighed.
Avatar billede eonix Nybegynder
03. november 2010 - 22:13 #2
Så langt er vi kommet, men vi har lagt den nye salgschef i en gruppe som vi har givet Vis rettigheder til for kartoteket og for feltet, men kan ikke finde ud af hvor i Rettighedsjunglen man aktivere så der må RETTES i afkrydsningsfeltet Spærret på projekt.

Et svar til dette kræver en mere detaljeret forklaring. - Håber der er nogen derude der kan give lidt input.
Avatar billede eonix Nybegynder
28. marts 2011 - 09:34 #3
Nå men vi har opgraderet til C5 2010 og kan styre rettighederne lettere nu. Der var tilsyneladende en fejl i rettighedsregistret.

Lukkes