Avatar billede glaede.dk Nybegynder
03. november 2010 - 08:31 Der er 7 kommentarer

Indhold fra iFrame

Hejsa,

Jeg har et mindre problem.. Jeg bruger en skjult iframe til at lave et http kald og det fungere fint. Sagen er nu den at jeg har behov for at kende til det tekst som kommer retur. Altså når http kaldet er lavet, så returneres der OK til den iframe. Men det tekst skal jeg bruge til at afgøre hvad der dernæst skal ske.

Jeg har prøvet lidt af hvert efterhånden med noget innerHTML og lignende, men det fungere ikke rigtig. Er der nogen derude som har erfaring med det?

Her ses måden hvorpå jeg opretter min iframe:

        var e = document.createElement('iframe');
        e.src = link;
        e.style.display = 'none';
        document.body.appendChild(e);
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
03. november 2010 - 08:32 #1
Glemte lige at fortælle at jeg har prøvet at give min iframe et navn og et id og på den måde tilgå dataen, men det dur ikke som jeg gerne vil have det. Jeg får, alt efter hvordan jeg griber det an, smidt noget HTML Object værk tilbage i hovedet.
Avatar billede repox Seniormester
03. november 2010 - 09:28 #2
Hvad har det her med PHP at gøre?
Spørg i JavaScript kategorien: http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
03. november 2010 - 09:29 #3
du bør tage og kigge på AJAX istedet for.

Der er masser af simple scripts på nettet, som kan foretage kaldet til en server direkte i javascript og returnere det til den metode der skal behandle data.
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
03. november 2010 - 10:16 #4
Wups, det skal selvfølgelig ligge i JavaScript.

Ang. AJAX, så var det også sådan at jeg oprindeligt gjorde, men IE syntes ikke om det og jeg får en Access denied når jeg benytter  $.get/$.post, så det her er lidt en dårlig løsning ja, men desværre det eneste som jeg kan få til at du.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
03. november 2010 - 10:28 #5
hvis du ligger spørgsmålet over under javascript og lukker dette med en henvisning til det nye spørgsmål, så vil jeg gladeligt hjælpe dig.
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
04. november 2010 - 14:13 #6
Avatar billede repox Seniormester
18. november 2010 - 09:53 #7
Husk at lukke dette spørgsmål.