Avatar billede Springform Nybegynder
02. november 2010 - 17:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

htaccess wordpress permalinks

Jeg står og har lavet en fuld integration af wordpress på min side, men nu er jeg kommet i problemer med mine permalinks.

Målet:
Når jeg tilgår http://mysite.dk/project/ og alle dens "undermapper" så skal den tilgå min fil der hedder work.php og dens tilsvarende variabler .

og så snart jeg tilgår http://mysite.dk/blog/ og alt det herunder skal den bruge blogwp.php.

Jeg har prøvet at lege lidt med det, men de ting jeg har prøvet overtrumfer wordpress hver gang det vil sige tilgår jeg http://mysite.dk/project/ så bruger den blogwp.php, og det er faktisk lige gyldig hvilken sti jeg bruger så griber den fat i den.

Giver det mening :/?

her er hvad jeg har i min .htaccess
RewriteEngine On
RewriteRule ^project/([^/]*)\.php$ /work.php?project=$1 [L]

# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /blog/
RewriteRule ^blogwp\.php$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /blogwp.php [L]
</IfModule>

# END WordPress
Avatar billede Springform Nybegynder
03. november 2010 - 09:46 #1
så fik jeg den til at fungere, hvis andre skulle have gavn er min løsning

RewriteEngine On
RewriteBase /

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/(project) [NC]
RewriteRule . /blogwp.php [L]

RewriteRule ^project/([^/]*)\.php$ /work.php?project=$1 [L]
RewriteRule ^project/$ /work.php?1=1 [L]

</IfModule>
Avatar billede Springform Nybegynder
03. november 2010 - 09:47 #2
as above