Avatar billede moldrup Nybegynder
01. november 2010 - 21:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

URL rewrite (omskrivning) fører til hovedsiden istedet for link.

Hej Alle,

Jeg er ved at lave URL omskrivninger, så jeg ikke mister så meget Pagerank, når jeg begynder at bruge magento snart.
Men når jeg kommer udefra (f.eks. skriver: "www.myhomepage.com/products.asp?product=152") så føres man ind på hovedsiden www.myhomepage.com!

Hvis jeg tilføjer /products.asp?product=152 mens jeg allerede er på siden, så redirecter den korrekt!

Hvad kan mon være galt? Jeg har prøvet mange ting.

På forhånd tak for hjælp,
Michael
Avatar billede keysersoze Guru
02. november 2010 - 00:24 #1
kode?
Avatar billede moldrup Nybegynder
02. november 2010 - 09:10 #2
Hej Alle,

Løsningen var at lave en .htaccess redirect således at siden altid starter med www.myhomepage.com og ikke bare myhomepage.com. Dette giver åbenbart problemer.

Jeg takker for hjælpen.

Mvh.
Michael
Avatar billede moldrup Nybegynder
02. november 2010 - 09:13 #3
@keysersoze,

Tak for din interesse.