Avatar billede trillebjoern Nybegynder
01. november 2010 - 08:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Links i Joomla med undertoner (undertekst)

Jeg var lidt i tvivl om hvor jeg skulle oprette denne tråd.

Men jeg har brug for hjælp til hvordan jeg i Joomla kan lade undertoner (Undertekst) i mine links. Forstået på den måde at der skal være en forklarende tekst under hvert link.

Har left vidt og bredt på nettet, men synes ikke jeg er blevet meget klogere. Så jeg håber der er en herinde der kan assistere mig i at finde en løsning. :)
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
01. november 2010 - 10:02 #1
Jeg er ikke med på hvad du mangler, måske et link til et eksempel ville være en hjælp?
Avatar billede trillebjoern Nybegynder
01. november 2010 - 10:11 #2
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
04. november 2010 - 12:46 #3
Det er du nok nødt til at lave i hånden, Rocket har kodet det i deres template, og det er ikke som sådan en "undertekst" til et link, det er bare en del af menupunktets tekst.