Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2010 - 20:55 Der er 3 kommentarer

Argh, min header går ned over navmenu i Internet Explorer

Hey,

i Chrome, Firefox, Safari ser min side http://www.aarhuspuls.dk ud "som den skal" men i Internet Explorer går headeren ned over navigations menuen. Hvorfor gør den det? Min css kode er

#header{
    font-size: 20px;
    padding-left: 0px;
    padding-bottom: 0px;
    padding-right: 0px;
    padding-top: 0px;
    width: 100%;
    height: 90px;
    margin-top: 0px;
}

Håber der er nogle der kan hjælpe så jeg kan få Aarhus PULS til at se godt ud for de med Internet Explorer også :)

Og nyd da lige resten af søndagen derude.

Madsen
Avatar billede haverslev Novice
31. oktober 2010 - 21:02 #1
http://www.aarhuspuls.dk ser nu ganske godt ud på min W7/IE8 makine - ingen problemer med at headeren ned over navigations menuen
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2010 - 21:06 #2
Godt den gør det på nogle opdaterede PCer men ved at den gør det på nogle af mine venners og min mors bærbar. Desværre :)

Men jeg har læst noget om !important i CSS koden til internet explorer, prøvede det men virkede ikke.
Avatar billede 2Mida Praktikant
31. oktober 2010 - 22:58 #3
Fin her - xp/explorer 8.0.6