Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
29. oktober 2010 - 17:54 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Brug af DSB WildCard på dsb.dk

Hey alle!

Jeg har et DSB WildCard og ønsker at bestille billetter på dsb.dk. Men under reserveringen og betalingen kan jeg ikke se nogen mulighed for at bruge sit WildCard og dermed få sin rabat??

Hvordan bruger jeg lige mit WildCard på dsb's hjemmeside? ;s
Avatar billede Spotgun Seniormester
29. oktober 2010 - 20:36 #1
Du skal vælge antal wildcard billetter som noget af det første, samme sted hvor du vælger hvilken station du vil fra og til. Se evt. på forsiden af dsb.dk.
Avatar billede plindstrup Nybegynder
30. oktober 2010 - 01:46 #2
På forsiden af DSB.dk, hvor du vælger dato og skriver hvor du skal fra og til, vælger du antal billetter i boksen
"Unge (WildCard):"...

Du skal ikke indtaste noget nummer ved bestillingen. Du skal blot huske at medbringe dit wildcard samt legitimation på din rejse. Dette skal vises sammen med billetten.
Avatar billede plindstrup Nybegynder
30. oktober 2010 - 01:48 #3
Nå ja, og som uddybende kan jeg tilføje at prisen du får fra starten, når du vælger "Unge (WildCard)" er prisen med rabat.

Du får 50% rabat i forhold til prisen for en voksen, med undtagelse af fredage og søndage, hvor du kun får 25% rabat.