Avatar billede team190 Nybegynder
25. oktober 2010 - 23:06 Der er 5 kommentarer

Driver?!

Hej. Har en mybook 17" liggende der hjemme og samler støv. Netkortet virker ikke på den (Ralink RT1839) Men fik så et andet der hedder noget med azure tror jeg, og IT forhandleren sagde at han var 99% sikker på at det passede. satte det så i, men den kan ikke få forbindelse til internettet hverken Wlan eller med lan kabel. og kan ikke få drivers pga. det, den køre XP, og mangler en realtek adudiobus, masselagercontroller, og ethernet controller. hvordan skaffer jeg dem?!
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. oktober 2010 - 23:21 #1
Du starter med at fortælle hvilken Mybook det drejer sig om type nr osv.derefter søges på Mybook´s hjemme sie efter drivere så skal de downloades eventuelt på en USB dongle og herfra installeres
du kan også downloade denne der fortæller hvilket bundkort der er i den. http://www.piriform.com/speccy
Avatar billede team190 Nybegynder
25. oktober 2010 - 23:32 #2
Jamen, mybook har ikke en hjemmeside...
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. oktober 2010 - 23:56 #3
Så kan du jo bruge speccy for at finde ud af hvilket bundkort de bruger?
Avatar billede narkohaj Novice
26. oktober 2010 - 00:06 #4
download sisoft sandra.
http://download.cnet.com/SiSoftware-Sandra/3000-2086_4-10556571.html?tag=mncol;1
find udaf hvad det er for speccy
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. oktober 2010 - 00:30 #5
narkohaj Hvorfor sender du dit indlæg som svar?