Avatar billede klostermann Juniormester
25. oktober 2010 - 22:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 exchangeservere

Hej
Jeg er ansat på en lidt speciel møde, jeg er ansat i Firma 1 og får hele min løn her fra. Så har Firma 2 købt mig i 40% af tiden og betale firma 1 40% af min løn, det betyder jeg er ansat i to forskellige firmaer og har to forskellige chefer.

Nu til problemet. Begge firmaer har en mail/kalender løsnng med hver deres exchangeserver. Begge mine chefer siger at jeg skal bruge kalenderen, så de kan se hvornår jeg kan bookes og hvornår jeg er ledig. MEN jeg gider ikke manuelt holde to kalendere opdateret.

Og til Spørgsmålet: Kan man få to exchange servere, der står i to forskellige firmaer til at synkronisere deres kalendere. Så når chef 1 booker et møde med mig, vil chef 2 kunne se det med det samme på hans exchange server - Giver det mening...

Jeg har hørt rygter om noget med at der ksal opretts et cluster, men hvad er det og er det løsningen...

Anders
Avatar billede klostermann Juniormester
24. april 2011 - 23:12 #1
Der er åbenbart ingen der har løsningen :(
Avatar billede klostermann Juniormester
24. april 2011 - 23:12 #2
Så lukker jeg den