Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2010 - 17:41 Der er 4 kommentarer

Feedback på min hjemmeside omkring Aarhus og KBH

Hej,

jeg har lavet hjemmesiden http://www.aarhuspuls.dk men er gået lidt i stå hvad angår designet.

Jeg syntes det ser for tomt ud i toppen og ved heller ikke hvordan navigationsmenuen passer ind.

Det samme gælder baggrundsfarven. Jeg ser flere hjemmesider hvor toppen går helt ud til kanten af browseren og indholdet så er 1024 px., måske jeg skulle prøve dette?

Jeg håber der er nogle derude der vil give mig lidt feedback på hjemmesidens design og komme med deres råd og vejledning til hvordan jeg kan gøre det så flot og professionelt som muligt :)

Jeg forventer at have hjemmesiden klar inden udgangen af dette år med en fuld kalender over ALT der sker i Aarhus og KBH samt information om alle stederne.

Glæder mig til at høre fra jer.

Christian Madsen
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2010 - 14:48 #1
Usædvanlig begrænset response... Janteloven in action ?
- eller måske, fordi der ikke rigtig er noget at brokke sig over..

Ahh, men der er jo altid NOGET : )

Når et event ikke har noget billede, ku' du vise et standard-billede for den aktuelle kategori.

De lyseblå "kategorier" under de enkelte events kunne med fordel gøres til søge-links.

I Chrome (men ikke Firefox) har søge-select-boksene en (dyster) "skygge" ?

Når man søger, og der ingen hits findes, siger den: "Viser 1-10 af 0" (?)
- det er jo løgn!

Reklamerne - et par af dem er animerede - det er sindsygt irriterende!
- nok til at jage (sådan nogle som) mig på flugt..

Der er ikke rigtig noget logo - "Puls" => noget med et (dunkende) hjerte ?

Endelig ku' det være godt med en dato-afgrænsning i søgningen.
- for Københavnersnuder som kun er i byen én dag/aften..
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2010 - 14:54 #2
Hov, lige én mere:

---------------------------------------------------------
KONKURRENCER
"Der er ingen konkurrencer tilgængelige"
---------------------------------------------------------

Var det så ikke bedre, helt at udelade boksen.
- giver indtryk af at der er masser af konkurrencer - men at JEG ikke er velkommen : (
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2010 - 14:58 #3
Og én til, sørme : )

[Læs alt om begivenheden] linket mangler "http://"
- i hvert fald her:
http://www.aarhuspuls.dk/detsker/corpus-culturae-fra-traeben-til-piercing-bymuseet/
Avatar billede mikaelch Novice
22. oktober 2010 - 16:59 #4
øverste billedet virker ikke på¨min computer

banner århus plus køre linkene derved næsten umuligt at se dem

man vil gerne kunne klike på billederne bliver større derved kan se billeder bedre