Avatar billede jhjorsal Mester
16. oktober 2010 - 08:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

joomla table uden mellemrum

Jeg forsøger at lave en tabel i joomla, med to rækker og to kolonner som skal indeholde fire billeder, jeg ønsker ikke at der skal være mellemrum mellem billederene, og har manuelt sat border=O, cellspacing=0, cellpadding=0, rules="none", frame="void" for tabellen og vspace=0 hspace=0 for img. men lige meget hjælper det, der bliver ved med at være afstand mellem billederene, hvad gør jeg? jeg har også forsøgt mig med Web-Developer det skal dog også siges at jeg er ret ny i det her, det er mit første Joomla site, og mindst 7-8 år siden jeg har lavet en hjemmeside sidst og det var i et meget simpelt CMS system kaldet CMSSimpel, I har sikkert hørt om det Mit site ligger på www.susanhald.dk og det er det menupunkt der hedder forside1. foreløbig er det bare et forsøg på at lave en mere fancy forside med nogle slideshows og noget grafik lagt ind i en tabel, men så skal jeg jo være sikker på at cellerene i tabellen når sammen, og pudsig nok når de hverken sammen i IE og Firefox men resultatet er forskelligt.
Avatar billede ggxdg Nybegynder
16. oktober 2010 - 12:32 #1
hvis "border=O" altså O som i Ole, som du har skrevet, kan det være noget af problemet.

Har du prøvet at style dig ud af det?

Nu brokker den sig ikke lige over tables, men du kan prøve at køre den gældende side med
http://validator.w3.org/

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.susanhald.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
Avatar billede jhjorsal Mester
15. november 2010 - 09:08 #2
Hmmm det var der åbenbart ikke nogen der havde et reel bud på, så jeg lukker.