Avatar billede morticuz Nybegynder
13. oktober 2010 - 13:08 Der er 1 løsning

WinServer08/Plesk FTP kører langsomt og kun med Mac?!

Hej folkens,

Jeg sidder med en Windows Server 2008 med Plesk 9,5 installeret på. Det hele ligger hos Wannafind. Skal siges at jeg ikke er super servernørd, men jeg har da fået FTP'en op at køre, men der er 2 fejl ved det.

1. Det er kun mac brugere der kan logge på?! Har prøvet på 2 forskellige PC'er hvor firewall var slået fra og det hele... og jeg får den her fejl:

Status:    Forbindelse etableret, venter p velkomstbesked...
Respons:    220 Microsoft FTP Service
Kommando:    USER myusername
Respons:    331 Password required for fairtrade.
Kommando:    PASS ********
Respons:    230 User myusername logged in.
Status:    Tilsluttet
Status:    Henter mappeliste...
Kommando:    PWD
Respons:    257 "/" is current directory.
Kommando:    TYPE I
Respons:    200 Type set to I.
Kommando:    PASV
Respons:    227 Entering Passive Mode (194,182,128,211,192,9).
Kommando:    LIST
Respons:    425 Can't open data connection.
Fejl:    Kunne ikke hente mappeindholdsliste

Så den connecter og loogger ind, men vil ikke vise indholdet eller noget?!

2. På mac kører det hele meget langsomt. Når man skal skifte mappe eller sætte en upload igang så bruger den meget lang tid på det (1-2 min).. men når den uploader kører det hele rigtig hurtigt. Så det er ikke bare en forbindelse der er dårlig.

Nogle der ved hvad jeg gør galt? :)

På forhånd tak,

Peter
Avatar billede morticuz Nybegynder
21. oktober 2010 - 23:40 #1
Lukker...