Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
11. oktober 2010 - 12:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Popupramme åbner i baggrunden

Jeg har en user control, der indgår i en RadTabStrip placeret i Default.aspx. På min user control har jeg en imagebutton der åbner en popup med:

If Not Page.ClientScript.IsStartupScriptRegistered("Popup") Then
            'Page.ClientScript.RegisterStartupScript(GetType(String), "Popup", "window.open('Micro/ColorInfo.aspx','pop','width=700,height=430,top=300,left=600,scrollbars=0');", True)
            Page.ClientScript.RegisterStartupScript(GetType(String), "PopupScript", "pop=window.open('Micro/ColorInfo.aspx','pop','width=700,height=430,top=300,left=600,scrollbars=0'); pop.focus();", True)
        End If

Meningen er selvfølgelig, at popuppen skal vises 'ovenpå' user controllen, men i stedet for går den ca. halvdelen af gangene BAGVED user controllen. Når man åbner popuppen, så blinker den kort og smutter derefter bagved.

Kan man på en måde tvinge den til at åbne i forgrunden?
Avatar billede Red0z Nybegynder
11. oktober 2010 - 13:07 #1
Kan du ikke bruge en pop.TopMost = true; ?
Så hopper den godt nok foran ALLE vinduer der skulle komme frem. :)
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
11. oktober 2010 - 13:19 #2
Den smutter desværre stadig om bagved....
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
14. oktober 2010 - 11:00 #3
Når jeg bruger:

Page.ClientScript.RegisterStartupScript(GetType(String), "Popup", "window.open('Micro/ColorInfo.aspx','pop','width=700,height=430,top=300,left=600,scrollbars=0'); pop.TopMost=true;", True)

så får jeg at vide, at 'pop' er undefined - siger det dig noget?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
23. oktober 2010 - 12:37 #4
Har du en kommentar til dette?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
16. november 2010 - 19:36 #5
Red0z ->  Har du mere til dette? Ellers vil jeg lukke spørgsmålet.
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
20. november 2010 - 13:28 #6
Lukker