Avatar billede theolivermand Nybegynder
10. oktober 2010 - 00:27 Der er 4 kommentarer

Video redigering

Jeg vil lave en "fanmade" trailer til filmen South Park Bigger, Longer & Uncut.
Men først skal jeg bruge et program til at filme direkte fra computeren.
Ikke hypercam det tager ikke lyden med.
Nogen der kan hjælpe mig?
Og nu vil jeg have et ordentlig svar.
I stedet for nogle der skal rette på mig eller udspørge mig om noget som ikke har noget som helst med sagen at gøre.
Avatar billede w13 Novice
10. oktober 2010 - 01:47 #1
Du kan måske bruge en trial af Camtasia, som også har et lille redigeringsprogram, eller Quicktime Pro.
Avatar billede frem-ad Professor
10. oktober 2010 - 08:48 #2
Camtasia er et godt bud, ellers er der "Debut Video Capture Software"
Avatar billede theolivermand Nybegynder
13. oktober 2010 - 16:07 #3
#1 Tak for hjælpen.
Men kunne du ikke skrive det som svar?
Avatar billede w13 Novice
13. oktober 2010 - 16:18 #4
:)