Avatar billede deathlydad Nybegynder
08. oktober 2010 - 20:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Strømforsyning..

Hej Eksperter.

Jeg har en strømforsyning som er stået af. Den skal skiftes med en tilsvarende, men kan kun finde den samme model på udenlandske sider.. Jeg fatter hat af, hvad man skal gå efter for at få den rigtige erstatning, hvis man nu ikke kan få præcis den samme..

Model No: FSP250-60SPV(PF)

Håber, at der er nogen med forstand på strømforsyninger som kan hjælpe :-)
08. oktober 2010 - 21:00 #1
... ta' den med ned til den nærmeste PC-Brooker !!!

NB: Hellerer for stor end for lille i effekt!!!
Avatar billede haverslev Novice
08. oktober 2010 - 21:09 #2
Den PSU du har i nu, er på 250W, så er enig i at det er bedre at få en større - f.eks:

300W
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=310210

350W
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=262883
08. oktober 2010 - 21:23 #3
... og jo størrer blæser, jo mere støjsvag/effektiv ... sammenlign evt. de to ovennævnte...
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. oktober 2010 - 22:03 #4
Du skal lige måle om der er friplads nok er der det kan du roligt købe en af de foreslåede
Avatar billede haverslev Novice
13. oktober 2010 - 20:51 #5
Avatar billede deathlydad Nybegynder
19. oktober 2010 - 19:54 #6
Hej. Sorry at der er gået lidt tid..

Fik en 300W strømforsyning af en ven, INDEN jeg fik bestilt over nettet, så nu kører den.

Ville ellers have bestilt det ene af haverslevs forslag, men det blev så ikke nødvendigt alligevel.

Skal haverslev have alle point eller skal de deles?? Hvad siger I?
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. oktober 2010 - 20:03 #7
Du klarede det jo selv.
Avatar billede haverslev Novice
19. oktober 2010 - 20:59 #8
Spørgsmålet gik bl.a på
Den skal skiftes med en tilsvarende, men kan kun finde den samme model på udenlandske sider.. Jeg fatter hat af, hvad man skal gå efter for at få den rigtige erstatning, hvis man nu ikke kan få præcis den samme..

Model No: FSP250-60SPV(PF)

Håber, at der er nogen med forstand på strømforsyninger som kan hjælpe :-)

Så spørgsmålet er jo besvaret korrekt i indlæggene :-)
Avatar billede deathlydad Nybegynder
20. oktober 2010 - 13:15 #9
Spørgsmålet besvaret, selv om den endelige løsning blev anderledes end det stillede spørgsmål :-)

Tak for hjælpen anyway :-)