Avatar billede dalum Nybegynder
25. juli 2001 - 09:37 Der er 9 kommentarer

Type mismatch

Jeg har et stort problem som jeg ønsker hjælp til. Hvad er mere naturligt end henvende sig til www.eksperten.dk!!!

Vi har flyttet vores hjemmeside fra WorldOnline til CyberCity. Dette har ligeledes medført en flytning fra en NT4-server på dansk til en W2000-server på engelsk.

Nu kommer så hele problemet. Jeg får en fejl på én af siderne med følgende beskrivelse:
------
Microsoft VBScript runtime error \'800a000d\'

Type mismatch: \'rgList\'

/includes/classes.asp, line 132
------

Vi har efterhånden forsøgt en hel del, men kan desværre ikke løse problemet. CyberCity har heller ikke kunnet hjælpe os.

Kan du ??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. juli 2001 - 09:39 #1
Linie 132 er ...?
Avatar billede dalum Nybegynder
25. juli 2001 - 09:42 #2
Dette er koden i classes.asp fra og med linie 130 til og med linie 134:
------
  public function addElement(ByVal objNewElement)
    iMaxindex = iMaxIndex + 1
    reDim preserve rgList(iMaxIndex)
    set rgList(iMaxIndex) = objNewElement
  end function

Avatar billede kichian Nybegynder
25. juli 2001 - 09:45 #3
Jeg kunne forestille mig at jeres kode desværre er skrevet specifikt til en dansksproget server. Dette kan betyder at dato, klokkeslet og decimaltals kode skal skrives om.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. juli 2001 - 09:46 #4
Ved du hvilke ASP versioner de to servere kører (den gamle og den nye) ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. juli 2001 - 09:47 #5
Fejlen kommer fordi rglist ikke er oprettet som array.... men hvorfor ?
Avatar billede mc3762 Nybegynder
25. juli 2001 - 09:47 #6
Hvad er rgList?
Avatar billede kichian Nybegynder
25. juli 2001 - 09:48 #7
Er rgList Dim\'et som et array?
Avatar billede mc3762 Nybegynder
25. juli 2001 - 09:50 #8
Har du defineret rgList som et array længere oppe i koden, da du jo kun Redim\'er den her...
Avatar billede dalum Nybegynder
31. juli 2001 - 08:25 #9
Nu er problemet blevet løst på anden vis ved at vi har skiftet udbyder...

Hvordan plejer man at løse det mht. at fordele pointene??