Avatar billede pafpaf Novice
01. oktober 2010 - 11:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lukke rapport ved gentagen forespørgsel

Hej

Jeg har en formular hvor man vælger et team, der dernæst udskrives i en rapport:

Private Sub valgOrgnrnavn_Click()

DoCmd.OpenReport "Billedgalleri", acViewPreview, , "Orgnr_ko = " & valgOrgnrnavn

End Sub

Når jeg går ind i formularen igen, er rapporten stadig åben og viser forrige forespørgsel.

Hvordan får jeg lukket den?
Avatar billede schroeter Nybegynder
01. oktober 2010 - 12:37 #1
Hej

Umiddelbart kan det være denne kommando du skal bruge:

DoCmd.close acReport, "Report_Name", acSaveNo
Avatar billede pafpaf Novice
05. oktober 2010 - 09:16 #2
Hej Schroeter
Tak for kommentarer. Jeg har prøvet at indsætte kommandoen forskellige steder, men kan ikke få det til at virke.

mvh
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
27. oktober 2010 - 12:52 #3
Du kunne måske starte din procedure med at lukke evt. åben rapport? I eksemplet:
Private Sub valgOrgnrnavn_Click()

DoCmd.Close acReport,"Billedgalleri"

DoCmd.OpenReport "Billedgalleri", acViewPreview, , "Orgnr_ko = " & valgOrgnrnavn

End Sub
Avatar billede pafpaf Novice
02. november 2010 - 09:26 #4
Tak for svaret staticdata