Avatar billede serverservice Praktikant
29. september 2010 - 20:23 Der er 1 løsning

Hvilket Købe CMS system til firma og forening - PHP - funktionelt og sikkert?

Hej jeg søger et købe CMS system som kan matche Joomla - men jeg er lidt træt at de angreb som open source system medfører.

Jeg vil helst gerne have noget som er lidt som Joomla - med mulighed for mange god funktioner som opbygges med moduler/plugins - så man selv kan vælge sit system efter behov.

Det jeg har/får brug for er.

Standard artikel - indholdssider -
God og brugervenlig editor - med tekst formattering , indsætte billeder o.l.
Forum - blog
Kontakt email
Gode standard skabeloner - med css og template
Mulighed for vise film i flere standard filtyper
Rettigheder for indhold
Evt. webshop modul
God sikkerhed og opdateringer - udvikling af system til nyeste PHP versioner
Avatar billede serverservice Praktikant
30. september 2010 - 06:17 #1