Avatar billede 44nato44 Nybegynder
29. september 2010 - 14:26 Der er 1 løsning

Hente filer ned fra server

Jeg har prøvede to ting for at hente filer ned fra internettet men har ikke kunne få nogle af dem til at virke. Jeg håber at der er nogen som kan sparke mig i den rigtige retning.

Jeg har prøvede denne, som henter filerne ned men når jeg åbner filen så virker den ikke.. noget med at det ikke er den rigtige fil format. :

<%
Dim varFiles
Dim ArrFiles
Dim i

varFiles = request.QueryString("downloadfiles")

  Response.ContentType = "application/x-unknown" ' arbitrary

if instr(varFiles,",") > 0 then

ArrFiles = split(varFiles,",")

for i = 0 to ubound(ArrFiles)
Response.AddHeader "Content-Disposition","attachment;filename=" & ArrFiles(0)
Next
Else
Response.AddHeader "Content-Disposition","attachment;filename=" & varFiles
end if
%>

Den anden jeg har prøvede er forneden. og den siger a filen ikke eksistere. :

Function ShowFolderList()
Dim folderspec, fso, folder, foldercollection, file, tmp
folderspec = Server.mapPath("\demotaskMngtupload\UploadFolder")
Set fso = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set folder = fso.GetFolder(folderspec)
Set foldercollection = folder.Files
For Each file in foldercollection
tmp = tmp & "<a href='\demotaskMngtupload\UploadFolder/" & file.name & "'>" & file.name & "</A><BR>"
Next
ShowFolderList = tmp
End Function
response.write showfolderlist()
Avatar billede 44nato44 Nybegynder
01. oktober 2010 - 09:46 #1
jeg vil oprette en ny, som er mere direkte