Avatar billede c_fischlein Nybegynder
28. september 2010 - 22:21 Der er 1 kommentar

php / adminstrator side / members site

Jeg bokser med et problem på klubbens hjemmeside hvor jeg har oprettet en members site, hvor medlemmer kan finde om hinanden. Denne side tilgås via en login side hvor man oplyser brugerID og password. BrugerID og password checkes ved opslag i tabel med medlemmer.
På members site kan man f.eks. hoppe til et dokument med telefonnumre. Fra telefonlisten vil jeg gerne kunne komme tilbage til members site blot ved at trykke pil tilbage (BACK i øveste venstre hjørne). Men det kan jeg ikke - jeg får en meddelelse om at filen ikke kan loades. Trykker jeg efterfølgende F5, ryger jeg helt udenfor members site.
Jeg har eksperimenteret lidt med en check-side imellem login-siden og members site. Formålet med check-siden skulle være at checke brugerID og password ved indgangen til members site fra login side men også tjekke om Session variablen Status er sat, hvilket den vil være, hvis man har anvendt BACK eller er blevet dirigeret til check-siden fra en underside på members site. Afviklingen af checksiden medførte dog et server crash hos udbyder. Check-siden har jeg kopieret ind nedenfor.

<?php

session_start(); //Starter session

require("../Admin/mysql-funktioner.php");

require("../Admin/design-funktioner.php");

require("../Admin/indstillinger.php");

// Vi checker om bruger allerede er logget in ved at checke om session variabel "status" er sat
if (! isset($status))
{

$sql="select * from wp_users where user_login='$user_login' and user_pass='$user_pass' ";

$taeller_sql = "select count(*) as antal from wp_users";

aabn_forbindelse_og_vaelgdb();

$resultat = sql_spoerg_og_faa_svar($sql);

$optaelling = sql_spoerg_og_faa_svar($taeller_sql);

luk_forbindelse();

if(count($resultat) == 1) {

$_SESSION['status']='logged in';
$_SESSION['display_name'] = $display_name;
$_SESSION['user_login'] = $user_login;
$_SESSION['user_pass'] = $user_pass; //Sætter session variablerne

header ("x-members_site.php");
}

else

{
echo "Din identitet er ukendt/Den anvendte kombination af brugerid og password er ukendt";
}
else
{
header ("x-members_site.php");

}    ?>
Avatar billede vivian22 Nybegynder
22. juli 2012 - 01:54 #1
Hej,
hvordan laver du? så jeg ville gerne være din friend.here er min e-mail vivianawori@yahoo.com
Jeg vil sende dig billeder i min næste post OK
og jeg har noget improtant at fortælle dig
vivianawori@yahoo.com
fra Vivian
bedes du besvare

Hello,
how are you doing? please i want to be your friend.here is my e-mail vivianawori@yahoo.com
i will send you photo in my next mail OK
and i have something improtant to tell you
vivianawori@yahoo.com
from vivian
please reply