Avatar billede uth Nybegynder
28. september 2010 - 13:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

netkort spørger ikke på kode

Jeg prøvede at tilgå vores firmanetværk med min nye bærbare, men kom til at skrive koden forkert. Når jeg nu prøver at logge på, forsøger den bare at logge mig på for så at fortælle, at det kan jeg ikke. Netværksprofilen findes ingen steder, så jeg kan ikke rette i den og der er jo egentlig ikke så fryyygteligt mange muligheder for at rive eller justere i netværksforbindelser på den måde. Er der nogen der har haft dette problem og løst det - eller har en ide til at løse det. Netværket er en simpel wep 64 bit kryptering og netkortet er et Atheros AR5B93. Jeg skal lige indskyde at jeg kan logge på alle mulige andre netværk og, at vi har to andre bærbare som min, som logger på uden problemer...
28. september 2010 - 13:53 #1
PS: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede uth Nybegynder
28. september 2010 - 13:57 #2
win 7, 64 bit....sorry
Avatar billede uth Nybegynder
28. september 2010 - 14:23 #3
win 7 pro, 64 bit...så skulle den være helt på plads :-)
Avatar billede albertgf Nybegynder
29. september 2010 - 17:58 #4
1. Gå ind i Kontrolpanel
2. Vælg Netværk og internet
3. Vælg Delingscenter
4. Administrer Trådløse Netværk
5. Vælg netværket og slet det...
Avatar billede uth Nybegynder
30. september 2010 - 10:04 #5
Tak for svaret. Problemet er bare, at netværksprofilen ikke erpå listen, så jeg kan ikke slette den. Et eller andet sted må den cache nogle data som jeg ikke kan få slettet...
Avatar billede uth Nybegynder
07. oktober 2010 - 16:49 #6
nå, den var for hård at knække...så lukker vi spørgsmålet ned - fik ikke løst problemet :-(