Avatar billede lord-jonas Nybegynder
27. september 2010 - 10:19 Der er 1 løsning

Select item fra en option

Hej.

Jeg har 5 billeder i en mappe som er tilknyttet forskellige varer, når jeg så vælger at redigere en varer og vareren har billedet som hedder billede3.png så står den automatisk på billede1.png når man trykker på redigere, selvom jeg har en option der er selected på den fil der nu er tilknyttet vareren.

Nogen der kan se hvad der er galt?

<select style="width:162px;" name="billede" language="javascript" onchange="return dept_onchange(form1)">
<%
Dim objFSO, objFile, objFolder
Set objFSO = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set objFolder = objFSO.GetFolder(Server.MapPath("./../../aviva/media/varer/"))
For Each objFile in objFolder.Files

if Request.Form("billede") = objFile.Name then
Response.Write ""
else

Response.Write "<option selected value=""" & objFile.Name & """>"
Response.Write objFile.Name & "</option>"
end if
Next

Set objFolder = Nothing

Set objFSO = Nothing
%>
</select>
Avatar billede lord-jonas Nybegynder
29. september 2010 - 10:19 #1
Slut. Skiftede kategori