Avatar billede shako Novice
24. september 2010 - 16:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Service Pack 3

I har muligvis hørt om den irriterende fejl man får når man booter hvis man har installeret Service Pack 3 på en af HP's XP computere med AMD processor.

Nåh men det har min mor altså gjort, og nu prøver jeg at redde hende. Fejlsikret? Nej virker ikke. XP installations CD? Den har hun ikke lavet.

Hvis nogen løser denne opgave kan jeg kun give 200 point - men jeg synes mindst de fortjener 2.000!
Avatar billede shako Novice
24. september 2010 - 16:58 #1
Fandt løsningen. Den berygtede driver skal slettes i kommandoprompt. Dette er meget meget besværligt.
Avatar billede giweo Juniormester
24. september 2010 - 17:26 #2
Så besværligt har det det heller ikke kunne være - fra du har skrevet første indlæg til du poster en løsning er gået 39 minutter.

På den tid har du altså både fundet løsningen, og effektueret den ...
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2010 - 19:22 #3
Det var intelppm driveren til processor du skulle deaktivere ikke?
Avatar billede shako Novice
10. oktober 2010 - 13:12 #4
@LEngelhardt: Jeg arbejdede på det i 4 timer, og 39 minutter ja.

@220661: Ja, via DOS hvilket jeg ikke kunne komme ind i de første 20 gange.