Avatar billede frank_h Nybegynder
22. september 2010 - 20:53 Der er 4 kommentarer

Fuld skærm på fladskærm med HDMI kabel??

HJÆLP!!

Jeg har brug for jeres expert viden, da mit spørgsmål er:
Min skærmopløsning står til 1920x1080 og mit tv har samme opløsning (full hd). Hvorfor fylder skrivebordet ikke hele skærmen i windows?

Jeg bruger Windows 7 64-bit...

Det er rigtig ærgerligt når man f.eks. ser film, at det så ikke fylder hele skærmen?!

På forhånd tak

Frank
Avatar billede Svopper Nybegynder
22. september 2010 - 20:57 #1
Prøv at ændre på skærmformaten på din fladskærm. Det skulle meget gerne strække den helt ud.

Håber det hjælper.
Avatar billede Selas Nybegynder
22. september 2010 - 21:12 #2
Hvilket grafikkort?

Prøv at afinstallere grafik driver og genstarte for derefter at geninstallere den nyeste direkte fra grafik chippens producent, f.eks. nvidia.com eller ati.com.
Avatar billede Trapson Nybegynder
22. september 2010 - 21:41 #3
På selve skærmen er der en menu. Indstilling af lys, farve osv. Der er også en mulighed, som hedder noget i retning af "Size and position" Den kan klare problemet.
Avatar billede frank_h Nybegynder
17. november 2010 - 16:03 #4
Tak for hjælpen med alle svarene. Jeg opdaterede min kærm driver og trykkede lidt på fjernbetjeningnen til fjernsynet og så var den der. Tak

Hilsen Frank