Avatar billede preben_pedersen Nybegynder
21. september 2010 - 16:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acer Aspire One D250 - 0Dk

Hejsa.

Jeg har en Acer Aspire One D250-0Dk

Men der er installeryet Acer eRecovery Management så man kan oprette 2 DVD til fabriksstandarddisk.

Men jeg har forsøgt at ligge fabriksstandarddisk ned på en 16GB usbnøgle, men Acer eRecovery Management kan ikke finde usbnøglen.

Jeg har ikke en usb-dvdbrænder, derfor troede jeg det kunne gøres på min usbnøgle.

Nogen der kan hjælpe, med det problem. Hvordan det kan løses ??
Avatar billede showsource Seniormester
21. september 2010 - 18:57 #1
Kan den se usb'en i stifinder ?

Men jeg vil tro at du skal bruge to forskellige usbnøgler ?

Du kan jo også lave en "systemafbildning" som du altid senere kan installere.
Avatar billede preben_pedersen Nybegynder
21. september 2010 - 21:33 #2
Ja, jeg kan se usb'en i stifinder.

Hvad mener du med 2 forskellige usbnøgler
Hvordan laves en systemafbilding.

Glemte lige at skrive at vi snakker om Windows 7 starter 10" Notebook.
Avatar billede showsource Seniormester
22. september 2010 - 08:26 #3
ehh, ja, jeg gik ud fra at det var win7 :O)

Måske programmet SKAL ha' dvd'er ?

En systemafbildning:
Start => Kontolpanel => "Opret en sikkerhedskopi af computeren" => "Opret en systemafbildning"
Avatar billede preben_pedersen Nybegynder
18. februar 2011 - 00:27 #4
showsource: skriv lige et svar, så du kan få dine point.