Avatar billede Slettet bruger
19. september 2010 - 20:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google Chrome giver lidt problemer i openSUSE

Hvad sker der her. Denne fejlmelding med Google Chrome når jeg prøve at åbne en genvej til nettet fra min desktopmappe,

Desktop Entry]
Icon=/usr/share/pixmaps/javaws.png
Type=Link
URL[$e]=http://www.praestegaardsskolen.skoleintra.dk/li/
X-SuSE-translate

Ingen problemer med Firefox.

Firefox giver mig andre problemer, derfor vil jeg gerne prøve Google Chrome

openSUSE 11,3 er installeret
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2010 - 22:20 #1
Har nu opdaget, at fejlen ligger et helt andet sted, da det samme sker ved Firefox, når jeg bruger højreklik og åbn med.

Derfor lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2010 - 22:45 #2
Til alm orientering.

Problemet var hverken Firefox eller Google Chrome.

En afinstallation af browseren Konquoror, har løst mit problem.