Avatar billede tastetoner Nybegynder
24. juli 2001 - 19:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

jave knap

Hej jeg siddet og lavet en formular til min hp, hvor der er nogle ting man skal udfylde, for så til sidst at trykke på send, hvor jeg så modtager oplysningerne på mail. Mend efter at folk har trykket på send, bliver den på samme side, er der et script man kan sætte ind, så den går ind på en anden side, efter man har trykket på send???
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2001 - 19:35 #1
læs her

helt i bunden
http://www.eksperten.dk/spm/89872

brug jakoba\'s eks
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2001 - 19:40 #2
hov det var jeg vist lidt for hurtig :)

den skal lige laves om sådan den smider dig vidre og ikke lukker
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2001 - 19:48 #3
det her sku gerne virke
<input type=\"submit\" OnClick=\"location.href = \'http://www.jubii.dk\'\"; value=\"Send\" name=\"B1\">

mangler bare lige den der timeout. kan jeg sku ik lige finde ud af
Avatar billede roenving Novice
24. juli 2001 - 20:27 #4
>>>space

Hvis du skal bruge en delay (setTimeOut), så kalder biblen det en expression som evalueres, når tiden er gået, så mon ikke ...

<input type=\"submit\" OnClick=\"setTimeOut(\\\"location.href = \'http://www.jubii.dk\'\\\";\";) value=\"Send\" name=\"B1\">

skulle du ?~}
Avatar billede prodic Mester
24. juli 2001 - 21:10 #5
Mener du en ganske normal Form-mail, for så kan du indsætte noget ala :
<input type=\"hidden\" name=\"return_link_url\" value=\"http://www.domæne.dk/tak.htm\">

i din form, hvorpå brugeren redirectes dertil hvor du angiver i value.
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. juli 2001 - 21:57 #6
Må vi se din side med formularen?
Avatar billede warpgiga Nybegynder
25. juli 2001 - 02:22 #7
prøv med:

<form method=\"post\" action=\"mailto:user@server.dk\">
<input type=\"hidden\" name=\"mailstatus\" value=\"sent\">
<input type=\"submit\">
</form>

i starten af siden, kan du forsøge at læse mailstatus værdien, og hvis den er lig \"sent\" så lave et redirect... håber det virker..
Avatar billede tastetoner Nybegynder
25. juli 2001 - 11:33 #8
Det er denne form-mail :
http://www.dinmaxi.subnet.dk/nytmedlem.html

Men efter at brugeren har sagt send, bliver den på siden. Kan i hjælpe???
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. juli 2001 - 11:49 #9
I din onsubmit funktion kan du tilføje e linie tilsidst:

function mailMe( form ) {
        // put some checks here
        return true;
        setTimeout( \"self.location.href=\'dennæsteside.html\';\", 100 );
};

så bliver siden \"dennæsteside.html\" hentet når du sender formen. (skift sidenavnet ud med adressen på den fil du vil have som den næste)

mvh JakobA