Avatar billede dbj86 Nybegynder
17. september 2010 - 14:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kør en java applet fra C#

Hej,

Fra en WPF applikation skal jeg starte en java applet.
Applet programmerede jeg i NetBeans, hvor man kan højreklikke på klassen som extender javax.swing.JApplet, og vælge Run File. Herefter køres applen i Applet Viewer.

Denne funktionalitet vil jeg gerne have overført til min C#-applikation når der klikkes på en knap på brugergrænsefladen.

Hvordan er dette muligt at implementere?

Jeg har forsøgt med nedenstående kode, men dog uden held:

private void _elementFlow_PopoutItemIsSelected(object sender, EventArgs e)
{
  ...
  else
  {
      ExecuteJavaProcess(@"C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\java.exe", " -jar ControlCoffeeBot.jar ", @"C:\Documents and Settings\DBjo\Dokumenter\NetBeansProjects\ControlCoffeeBot\dist\");
  }
  ...
}

private void ExecuteJavaProcess(string cmd, string cmdParams, string workingDirectory)
{
  using (Process process = Process.Start(new ProcessStartInfo(cmd, cmdParams)))
  {
      process.StartInfo.WorkingDirectory = workingDirectory;
      process.StartInfo.UseShellExecute = false;
      process.StartInfo.RedirectStandardOutput = true;
      process.StartInfo.WindowStyle = ProcessWindowStyle.Hidden;
      process.Start();
  }

Med venlig hilsen
Daniel Jørgensen
Avatar billede arne_v Ekspert
17. september 2010 - 14:58 #1
Hvis du vil koere appletviewer skal du vil koere appletviewer.exe og ikke java.exe?
Avatar billede bvli Praktikant
18. september 2010 - 12:25 #2
Jeg tror Arne har ret.

Og så tror jeg også du skal kige på din kode igen. Du starter processen to gange - først i din using og derefter sætter du den op og starter den igen.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. november 2010 - 01:27 #3
dbj??
Avatar billede dbj86 Nybegynder
07. marts 2011 - 10:36 #4
Lukker dette spørgsmål. Fandt ikke en tilfredsstillende løsning, og nu er den outdated.
Avatar billede arne_v Ekspert
08. marts 2011 - 02:50 #5
Tja - du vendte jo aldrig tilbage med besked om hvordan det virkede med vores forslag, så er det vel ikke så overraskende at der ikke bliver fundet en løsning.