Avatar billede straws Nybegynder
16. september 2010 - 19:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

0x800CCC0E

Jeg få følgende fejlkode:
Opgaven 'Synkroniserer mapper, der abonneres på, for mj@geninvest.dk.' rapporterede en fejl (0x800CCC0E) : 'Mapper, der abonneres på, kan ikke synkroniseres for mj@geninvest.dk. Fejl: Der kunne ikke etableres forbindelse til serveren. Hvis du bliver ved med at få denne meddelelse, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.'

Jeg kører MS office outlook 2007 på xp.

Se iøvrigt spørgsmålet "du har ikke de rette tilladelser til at udføre denne handling" ??? Den nye fejl er en direkte udspringer efter rettelsen af fejlen med tilladelserne, som Mortenvp løste.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2010 - 19:18 #1
Her er ref. til spørgsmålet: http://www.eksperten.dk/spm/918968
Avatar billede ptj_11 Forsker
16. september 2010 - 21:42 #2
Prøv at tage et kig her:
http://support.jodohost.com/showthread.php?t=1906
/ptj_11
Avatar billede straws Nybegynder
16. september 2010 - 23:16 #3
Hej ptj_11,

tjekkede igennem på linket til Jodohost:

"inbox" og "indbakke" virkede ikke

http://www.lvllord.de/4226fix/4226fix.htm virkede ikke, men det var sgu lidt angstfremkaldende at give en vildt fremmed exe adgang til det inderste...

åbnede for firewallen (kører TDC sikkerhedspakke) og prøvede - virkede ikke

moveonhotmail eksisterer vist ikke længere i den form, det var...nu er det bare reklamer

og endelig den blanke root folder - så er vi tilbage, hvor jeg startede. Det var den fra start. og virkede ikke.

tak for tippene, desværre synes der ikke at være bid dér...
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. september 2010 - 00:51 #4
Hvad kan din fejllog fortælle om disse hændelser.
Tag et kig i den, og lad os se den fulde besked om hændelserne. Bare en af dem i første omgang.
Har du kontrolleret din portopsætning i din mailprofil?
/ptj_11
Avatar billede straws Nybegynder
17. september 2010 - 08:13 #5
Mener du med portopsætning: Kontoindstillinger, Flere indstillinger, Avanceret: indgående 143, udgående 2525.

Ellers må du meget gerne lede mig det rigtige sted hen...

Fejllog, der er jeg desværre også blank. Hvor finder jeg den?

VH Michael
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. september 2010 - 08:34 #6
Ang. portopsætning, så er det lige nøjagtigt det jeg mener. Hvis du er sikker på disse porte, så er der ikke noget at komme efter der.
Ang. fejllog, så skal du højreklikke på denne computer, vælge administrer/logbog.
/ptj_11
Avatar billede straws Nybegynder
17. september 2010 - 08:41 #7
Det er de porte, One anbefaler ift. outlook 2007.

Jeg fandt fejlloggen - det ser lidt omfattende ud, når man kigger nærmere - hvordan kan jeg vise det her på tråden?
Avatar billede straws Nybegynder
16. oktober 2010 - 08:29 #8
Tak for forsøgene. Jeg endte med at boote og reinstallere alt. Lidt træls men sikkert sundt. Så bliver der ryddet op!
Avatar billede straws Nybegynder
16. oktober 2010 - 08:31 #9
Problemet er derfor løst på den kedelige måde.