Avatar billede krk Nybegynder
14. september 2010 - 11:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Div over flash problemer

Hej

Jeg har problemer med at få lov til at ligge en div oven på en flash.
Problemet er kun hvis diven har transparent baggrund.
Mit smukke eksempel kan ses her: http://kryt.dk/flashtest/

Det er den lyserøde kasse og menuen jeg gerne vil have gjort transparent.

Er der nogen der kan hjælpe :-)
Avatar billede audiotribe Nybegynder
14. september 2010 - 12:14 #1
Avatar billede krk Nybegynder
14. september 2010 - 13:54 #2
Det er ikke swf der skal være transparent, men de 2 objekter (menu og lyserød kasse) der skal være transperante.
Avatar billede krk Nybegynder
14. september 2010 - 16:08 #3
Jeg har fundet ud af det.
Jeg vender tilbage med den kode jeg har brugt,men Thomas du havde ret med dit link.
Jeg skulle bare have ændret lidt mere i min kode.

Du henter bare point
Avatar billede audiotribe Nybegynder
16. september 2010 - 10:21 #4
Super :)
Avatar billede krk Nybegynder
16. september 2010 - 13:00 #5
Her er koden:

<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,0,0" width="990" height="370" id="dinflash" align="middle">
                    <param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" />
                    <param name="movie" value="flash.jpg" />
                    <param name="quality" value="high" />
                    <param name="bgcolor" value="transparent" />
                    <param name="wmode" value="transparent">
                    <embed src="flash.jpg" quality="high" wmode="transparent" bgcolor="transparent" width="990" height="370" name="dinflash" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
                </object>
Avatar billede krk Nybegynder
02. oktober 2010 - 12:10 #6
Hej Thomas
Vil du ikke have point, så jeg kan lukke emnet :-)
Avatar billede audiotribe Nybegynder
04. oktober 2010 - 09:59 #7
Tak :)